Zomerboekje: Niks te doen voor de jeugd

Klik hier voor de digitale versie van het boekje. In de loop van volgende week ontvangen jullie de papieren versie via de scholen.

Schrijf je kind(eren) hier in voor één of meerdere sportkampen!

Spel zonder grenzen

We hebben binnenkort ook nog een leuke activiteit voor de sportieve mama’s en papa’s!

Klik hier voor de digitale versie van de flyer.

SPEL ZONDER GRENZEN 2019’
zondag 12 mei
13.00 tot 18.00 uur

Jullie krijgen de kans om 1 jaar lang de strafste bende van Leopoldsburg te worden en bovendien aan de haal te gaan met een leuke hoofdprijs!

Deze sportieve namiddag gaat door aan het kioskplein en start om 13.00 uur. De winnaar wordt bekend gemaakt om 18.00 uur.

Een ploeg bestaat dit jaar uit 5 tot 8 personen. In die ploeg is het verplicht om minimum 2 dames (je wil immers winnen) te hebben J. Je strijdt tegen de andere teams in proeven waar telkens een andere behendigheid centraal staat: snelheid, kracht, samenwerken, denkvermogen…, zowat alles komt aan bod.

Breng een leuke ploeg bij elkaar en ga de strijd aan!

Ook jullie kinderen kunnen je tijdens deze dag sportief amuseren!

Voor de -16-jarigen wordt er immers een mini-Spel Zonder Grenzen georganiseerd worden. Hiervoor moet je niet op voorhand inschrijven. Wie wordt hier de stoerste krijger van Leopoldsburg?

Natuurlijk kan je ook als toeschouwer/supporter een kijkje komen nemen op deze 3e editie van het Spel Zonder Grenzen en iets drinken in onze gezellige tent of bij goed weer op ons terras.

Het belooft een dag vol uitdagingen te worden dus waarom zou je er niet willen bij zijn!

Inschrijven kan via spelzondergrenzen@leopoldsburg.be .