Uw toekomstplan voor Leopoldsburg

Leopoldsburg heeft een roemrijk verleden. Zonder het leger zou de gemeente niet eens hebben bestaan. Leopoldsburg was altijd een plaats waar creativiteit alle kansen kreeg. Dat bracht vele creatieve mensen voort, maar het is ook een gemeente die het vandaag moeilijk heeft. Daarom is een concreet toekomstplan nodig. Een plan dat uitgaat van een warme en leefbare gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt, mensen kansen krijgen maar ook aangezet worden om kansen te grijpen. Kortom, waar {iedereen inbegrepen} is. Het gaat om vrijheid en verantwoordelijkheid, rechten en plichten. Het één kan niet zonder het ander;  daarvoor willen wij ons engageren. Met een dienstvaardig bestuur dat een kader biedt om mensen te versterken, verbinden, verzorgen en om vooruit te kijken. Om dit te realiseren zetten we ons met een hele ploeg in voor dit ‘toekomstplan 2.18’. Wij bewezen dat we in moeilijke omstandigheden toekomstgerichte beslissingen nemen. Wij hebben de ervaring om onze gemeente opnieuw perspectief te geven. Wij hebben de nodige netwerken om dit toekomstplan te realiseren. Wij hebben mensen die weten wat er bij u leeft en daar een antwoord willen op geven!

Wouter Beke

lijsttrekker Leopoldsburg